lite tyckande

jag har tänkt på detta idag; fy va jag hatar tjejer. absolut inte alla, så alla tjejer som läser detta ska inte ta åt sig. men alltså hela tiden när jag hör ordet "tjejer" eller ser ett tjejgäng på stan, så kallade "fjortisar" så tänker jag alltid att dom är sånnahär dryga, som tror att dom är så himla snygga och tar alla andras killar, strular med alla och... och bara är allmänt jobbiga. och såna som bara bryr sig om sig själva, byter killar som vanligt folk byter underkläder. det beror inte på visst folks utseende eller något, och jag dömmer inte folk som såhär. det är bara min inställning på tjejer på något sätt. vi tjejer är alltid och kommer alltid leva som i en tävling mot varandra, det är inte meningen och man tänker det inte alltid som en tävling,men ärligt så är det så. vi jämför med andra tjejer hela tiden, vi kollar på alla, dömmer alla, ska alltid vara bättre än alla andra. man jämför faktiskt också med sin bästa kompis. vissa skaffar "fulare" kompisar så att man själv ska framstå som den snygga som alla killar vill ha. då är man lixom den bästa av dom. jag tycker inte att det är´rätt så och jag tycker inte att man ska göra så. visst,jag jämför kanske lite,men hallå,det gör alla.alltid. man jämför hela tiden. men jag tänker inte att jag ska vara smalare,snyggare och bättre än mina kompisar och folk överhuvudtaget. men det gör alla andra. jag stör mig sjukt + att tjejer kan aldrig låta andra tjejer vara, dom ska alltid kommentera allting,vara dryga, eller bara hata den antingen pågrund av avensjuka eller något annat.
jag hatar att bli jämförd..

Kommentarer
Postat av: sarah

jag är snarare den som skaffar Sötare kompisar än mig själv. menar, jag har ju dig! :) ses imorgon. love you!

2009-10-01 @ 17:39:38
Postat av: TomTiLiTom

jaha du, kan det vara därför sarah är med dig? :)



Nej, skojja bara :P

2009-10-04 @ 15:50:23

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0