22:21; 'älskling det är livet som leker,det leker med oss nu.igen'

glädjen för dagen får gå till min familj. vi har kollat hockey, där hv vann, o så har vi ätit pizza o kollat på film. myskväll♥
jag tror inte det finns något bättre band än kent helt ärligt. världens bästa band. man blir så lugn..
jag har inte många ord just nu faktiskt. jag har inte mycket att säga. jag sitter här i min ensamhet i mörkret, lyssnar på kent, tänker o bara är.. bara är självaste amanda byman en helt vanlig lördagskväll, en amanda byman som kanske önskar att hon va någon annanstans, hos någon annan, med någon annan än bara sig själv. okej, nu pratar jag om mig själv som i..vad blir det?.. tredje person tror jag det heter.

jag sitter som vanligt o livsfilosoferar, på saker som "varför finns jag?" "hur kommer det sig att jag är som jag är?" osvosvosv. ja, det är sån jag är nu för tiden. det är såna saker jag tänker på för det mesta. jobbig jag är.
nu ska jag sluta skriva o fortsätta med mitt lyssnande av musik (om man nu kan säga så) o mitt tänkande av konstiga saker, sen ska jag gå o sova.
ha det bra så höres vi imorn. puss!
mitt internet är för s-e-g-t och l-a-g-g-i-g-t idag för att det ska ha kapacitet till att ladda upp en bild, så jag väljer att inte göra det.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0