tjabbalopp

igår var jag duktig på förmiddagen, städade o sånt där.
på kvällen var jag ute i gränna med sarah jonathan o dennis. mycket trevligt♥
ne jag ska väl ta o....ne de va inget, jag har ingenting att göra iallafall. jag vill fylla år nu!! hela två veckor kvar, det är mycket.. :(
jag vill fylla år, jag vill ha fint väder, jag vill ha kul. denna helgen har jag haft fint väder o kul iallafall, o det är ju bra!:)
jag har funderat o tänkt på en sak som jag verkligen undrar helt ärligt o som jag inte är säker alls på. kan man lita på någon helt o hållet? jag vet inte riktigt faktiskt. jag har kompisar o framförallt sarah som jag känner att jag kan lita på, men jag kan aldrig vara säker på om jag kan lita på dom, för jag menar,dom kanske har någon dom litar opå som dom säger det till o så kanske den har någon som den säger det till osvosvosv, sen är den hemligheten ute bland allmänheten. jag ska nog sluta anförtro mig på folk så mycket.

Kommentarer
Postat av: dennis<3

tack!:)<33

2010-04-18 @ 19:39:19
Postat av: amanda

ja, man kan ju egentligen aldrig vara säker liksom.

2010-04-18 @ 22:33:10
URL: http://musikunge.blogg.se/
Postat av: victor H

du kan lita på victor (a)

2010-04-19 @ 16:38:09

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0