sen en tid tillbaka

vill inte att någon ska dra någon dum kommentar nu, skriver inte detta för att jag vill att folk ska säga bra saker om mig, eller för att folk ska tycka synd om mig. jag skaffade blogg för att skriva av mig, passar det inte så är det fritt fram att bara sluta läsa.
vet inte riktigt hur jag ska säga det. men jag mår inte bra av mig själv. jag har fått så äckligt dåligt självförtroende på sista tiden. jag hatar att prata om det egentligen. men måste skriva av mig någonstans. jag hatar att kolla på mig själv, jag hatar mitt utseende,min kropp, min insatts till allting, jag trivs inte med mig själv. jag är nästan den värsta personen jag vet. jag vet inte varför det har blivit såhär på sista tiden, tycker själv att det är jobbigt. men kan inte göra något åt det, skulle gärna vilja göra det, innan det blir värre. men vet inte vad jag kan göra. har alltid haft dåligt självförtroende, har aldrig tyckt att jag ser bra ut, har alltid haft dåligt självförtroende. men nu tänker jag bara på alla bra saker i alla andra, hur fina dom är osv, o allt dom har som inte jag har. jag ser bara alla andra som så himla mycket finare än mig. jag trycker ner mig själv. jag glömmer allt jag faktiskt är bra på. just nu kommer jag faktiskt inte på något som jag är bra på. dom jag är mest avundsjuk på är nog egentligen mina systrar. jag ser dom hela tiden, hur jävla fina dom är, i allas ögon och i mina ögon. o jag ser inget bra i mig själv, inget bra på mig själv. har svårt för att acceptera mig själv. tycker det är jobbigt att vara runt en massa andra folk som jag tycker är bättre än mig själv. så därför väljer jag helst att ibland gå ifrån lite, o va för mig själv, koppla bort det dåliga jag tänker o samla mig o försöka att tänka på något positivt. 
vilket jag måste göra nu.hejdå


Kommentarer
Postat av: victor H

men amanda då.....

du är fan bra på massor och du har alltid en massa människor runt omkring dig som ställer upp för dig 24/H så du är INTE mislyckad i mina ögon iaf...

jag ser en jävla massa bra i dig!

finns här för dig !

2010-01-21 @ 18:55:52
Postat av: ludde

men amanda.du kan ju väldigt mycket..om man ska jämnföra dig med mig x) vet hur det känns..men kämpa på!du är ju sketsööt! kram<3jag är här om du vill något.

2010-01-21 @ 19:49:26
URL: http://darkfade.bloggplatsen.se
Postat av: världenstypbästastorasyster

Amanda pluttan, så som du känner nu känner alla en period. Jag vet precis hur du menar, för jag ser mig själv som de misslyckade barnet i denhär familjen. I dej ser jag en populär skitsöt(visserligen jävligt emo brud;) tjej som vet vad hon vill. De svärmar ju med söta pojkar runt dej och du har även trevliga, söta tjejkompisar. Ni verkar alltid ha kul och ni stöttar varandra igenom allting. Du kämpar med skolan å du kommer lyckas om du ger allt! Du kan bli precis va du vill, kämpa för att komma in på ett bra gymnasium, ja ångrar att ja inte gjorde de, men ha jävligt kul på vägen. Ta vara på vänner å pojkvänner och släpp alla krav du har på dej själv. Du har samma kroppsnojjor som hanna hade när hon va yngre ju, skiitsmal! men keep up! Hang in there! Du ser ju nu, sånt ändras. du kommer lägga på dej å få snygga tuttar å kanske en superrumpa som mej om du jobbar hårt ;) du e superduktig på att fotografera, fast du har en pissig digitalkamera e bilderna jättevackra.

Nu för tiden sminkar du dej superfint och har blivit en jävel på att fixa håret oxå. Blondera de bara så har du skönaste stilen sen ;)



Du kan alltid komma till mig å prata om du vill. ja bor två våningar ner å om du tycker de e jobbigt att prata öga till öga så sms, eller ring! Ja har två mobiler för tjyven å ja svarar oftast på någon. Du är fin som du är, ta tag i allt å uppnå mer än vad jag gjorde. du har ju sett mitt betygskort?



Kämpa lillasyster, de e många som älskar dej, även jag <3

2010-01-24 @ 18:13:10

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0