you found me

skönt att kunna blogga igen. ehe. har egentligen inget vettigt att säga. skolan, gå upp tidigt o alla läxor tar kål på mig!

spanskan verkligen dödar mig! känner inget annat än irritation när jag ska ha spanska. måste få byta till combi! hoppas jag slipper min engelska lärare då iallafall. jag hatar henne, hon hatar mig. vill inte prata om skolan. det är helg förfan! (:

vill aldrig gå in på för personliga saker i bloggen, men jag vill skriva hur jag mår osv. det var ju trotts allt därför jag skaffade blogg. men försöker att inte nämna namn osv, eller berätta för personligt.
men jag vet ingenting längre. jag vet inte vem jag är eller vem jag vill vara. jag känner inte igen mig själv längre. o det är nog fler som inte gör det. jag vet inte om jag är lycklig eller inte, o jag vet inte vad jag kan göra åt det. jag vet inte vad som har ändrats med mig eller något. jag är så jävla vilsen i mitt liv o förvirrad över allt.

Kommentarer
Postat av: angelica

jag älskar dig och det vet du!<3

2010-01-16 @ 17:33:10
URL: http://angeeliicaaaa.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

sv: jah det har jag, pga att den här veckan så har jag bloggat ungefär en gång per dag för har ju börjat på en ny skola där jag går till halvtre, men är int hemma förräns vid fem, och då är jag slutkörd å går å lägger mig. men bloggen struntar jag i just nu, för har mina egna problem att ta hand om. sen så lär jag väll bli aktiv igen

2010-01-16 @ 19:28:11
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0