detta är bara tillägnat till dig sarah

ibland känns det som att jag bara har Dig. men det gör lixom ingenting.eller gör det det? ne det gör det inte. för Du är så pass bra att Du täcker hela världens plats, ja så är det. Du täcker hela världens plats. för Du kan få mig att känna mig så värdefull för några timmar. Du är min livräddare. utan Dig vet jag inte hur jag skulle klara mig. Du är lixom...det där lilla extra. tycker synd om dom som inte känner Dig. Du är magisk o kan få det allra svartaste till det allra vitaste av att bara finnas där. man behöver inte prata med Dig.Du förstår så bra ändå. och man behöver inte prata med Dig för att må bra.Du behöver bara finnas där. I närheten. man behöver bara höra Dig andas, det räcker. kommer aldrig älska någon som jag älskar Dig och kommer aldrig behöva någon som jag behöver Dig. jag helt enkelt älskar Dig, så otroligt mycket och jag hoppas verkligen att Du, att Du Sarah Ahlberg, förstår det.

Kommentarer
Postat av: denn:)<3

aaw:)<3

2010-06-14 @ 23:20:17
Postat av: Anonym

Min lilla ängel... Kommer aldrig finna ord för att kunna beskriva dig. Så många gånger du ställt upp på mig och varit den starka när jag varit den svaga, skällt ut den som behandlat mig fel och alltid tänkt på mitt bästa. Du ska veta att jag tänker bara på ditt bästa också. Du och jag kommer alltid ha varandra i livet vad som än händer, även om vi skulle hata varandra skulle jag aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig. Jag kan inte tänka mig bli sårad, glad, eller skrattretande förbannad utan att kunna ringa dig i telefonen och berätta allt, du lyssnar och skrattar åt mig.. Skulle jag förlora dig skulle jag förlora det största och finaste jag upplevt.

Jag kommer aldrig sluta älska dig, min tvillingsjäl.

2010-06-17 @ 19:50:51
Postat av: Anonym

Du är personen som byggt upp mitt liv och gjort mig till den jag blivit, och jag kommer alltid att hålla koll på dig, älska dig, stötta dig och trösta dig.Du är min andra halva. Mitt hjärta slår för dig.

2010-06-17 @ 22:35:14

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0