23:43; 'you and me'

har inte fattat än. jag gjorde det igår, när jag väl pratade med dig, men nu. det känns helt overkligt. o jag känner mig så jävla dum. för att jag förstör för dig och för att jag har förstört det helt otroliga vi hade. ingen har någonsin brytt sig så mycket om mig som du gör o jag har aldrig känt att allt är så lätt med någon annan än dig. du har hjälpt mig så mycket o vi har kommit varandra så otroligt nära. o jag är så (jävla) glad över att vi hittade varandra o att vi har haft det så jäkla bra tillsammans, för det har vi verkligen. vi har kunnat snacka om allt verkligen o vi har haft helt cepe kul o helt underbart genom dagarna. jag har sagt så mycket till dig, om vad jag känner för dig o allt,  kanske har jag tjatat om det men jag vill verkligen att du ska veta att det har känts så himla bra med dig. jag ser upp till dig, för du är en sån himla bra människa. och jag hoppas du förlåter mig för att jag har förstört mellan oss, för det kan ingen neka till att jag gjort, för det har jag gjort. o det är jag ledsen över. jag vet ärligt inte hur jag skulle kunna klara igenom vissa saker om jag inte haft dig. du har stärkt mig o hjälpt mig mer än vad du tror antagligen. o jag älskar dig verkligen. o jag kommer aldrig lämna dig för du har blivit en så himla viktig del av mig o mitt liv. jag både hoppas o vet att vi kommer fortfarande kunna träffas o umgås o fortfarande ha cepe kul o bäst tillsammans♥

3 Januari 2010 - 6 Maj 2010


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0