suck.

dagen har vart full av ångest när jag testade lite byxor idag jag har som jag känner aldrig används.
förstår dock varför nu. äter som en jävla gravidgris typ och det sätter ju sina spår. höfter breda som lagårds dörrar,med fett som väller över och magen börjar sakta, eller ne inte alls sakta, växa. ångest ångest ångest. jag har iallafall satt mina mål nu och har tidsschema på maten och såna grejer. gäller bara o hålla det nu.
-
trodde aldrig att jag var den som skulle börja tänka så mycket på vikt. fast det är ioförsig inte så konstigt, för jag har aldrig förut haft problem med vikten, för utom att jag var för smal, (men har insett nu att det kändes bättre än detta) och har aldrig förut på riktigt kunnat gå upp i vikt, men nu jävlar passar det tydligen :(
-
saknade ben.

Kommentarer
Postat av: Sarah Ahlberg

Amanda din kropp är defenetivt jätte fin Nu!! Jag är typ fyra storlekar större än dig jag känner mig helt SJUKT fet när jag ser dedär bilderna på dina ben :( Du är INTE tjock amanda, du är smalare än väldigt många andra, du gör och tycker precis som du vill men enligt mig behöver du iaf inte gå ner ett gram till eller ha dom supersmala benen för att vara fin för du är SMAL och fin precis som du är! <3<3

2011-02-03 @ 16:27:14
URL: http://sarahahlberg.blogg.se/
Postat av: Line

Förstår hur du menar ): Jag känner likadant, har aldrig haft problem med vikt & så, men nuförtiden känner jag mig så jääkla tung. Äter för två gör man också, så det är inte så konstigt direkt, haha! & så fort jag ens försöker äta nyttigt så tycker mina föräldrar att jag bantar. Liksom VAFAN, förebyggande syfte kallas det? Haha, värt med lång kommentar..



re: Tack! Jag tycker också om tygväskor, & det är ju detaljerna som gör den :D

2011-02-04 @ 16:37:39
URL: http://lamelama.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0