födelsedag.

att man ska tvingas gå i skolan på sin födelsedag är egentligen en skam,menar inte att jag led igenom dagen. men finns ju folk som kanske gör det på sina födelsedagar. tänk lixom om du statsminister eller vem de är som nu styr sånt,hade vart mobbad o fyllt år på en rutten tisdag och du går till skolan o inte en enda säger grattis.. hur känns de lixom. vill inte ens försöka leva mig in i situationen,som tur var de faktiskt folk som sa grattis till mig idag. haft en bra dag med massa tårta o sarah o familj. men nu vill jag bara gråta. mitt vanliga sentimentala humör är tillbaka,även i en femtonårigs kropp finns det humöret. har tänkt på att när jag väl står där inför döden,vill jag vara så jävla livserfaren så de är sjukt. vill va med om stora upp o ner gånga,extrema händelser o vart i många länder o sett så jävla mycket. hade vart så gött. nu måste jag sova,måste va pigg till gympalektionen som är första lektionen imorn,ska försöka köra hardcore o dämpa ångesten över allt äckligt (läs:gott) som jag ätit idag. godnatt.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0