massa onödigt babbel, läs om du vill.

godmorgon! blev väckt tidigt idag, visserligen behöver jag väl börja vänja mig! herregud.. jag kan inte fatta att jag ska börja högstadiet,sjuan. jag kommer ju fortfarande ihåg hur nervös jag var när jag skulle börja fyran! men det är inget mot nu. då skulle jag ju faktiskt tillbaka till samma klass. och det ska jag inte nu!?
ett år känns verkligen inte som trehundrasextiofem dagar! det är ju sinnesjukt att det¨är så många dagar. det går så snabbt jämt! dock går vissa år snabbare än andra. för vissa år är bättre än andra.. vissa år börjar bra,slutar illa. och andra böjar illa,slutar bra.  det har vart lite uppochner för mig. fast mitt liv har vart rätt bra ändå. det finns saker jag har gjort,som jag verkligen inte är stolt över,och som jag gärna skulle vilja göra ogjort. men, man lär sig av sina misstag. och gör man inte misstag,har man aldrig gjort fel, känner man inte när man har gjort rätt,och då kan man inte vara stolt.
min sommar har varit lite uppochner, blandade känslor,men för det mesta bra. fast fortfarande slår ingenting sommaren 07, med sarah och joakim.den är oförglömlig!
dom är sånna vänner som jag vet att jag alltid har vid min sida. jag har fler av sånna vänner. det är dom som kallas vänner. sånna som man bara har över en period som kanske har en annan bästavän som den säger allt till, kallar inte jag vän. en sån som bara lämnar dig när du behöver den som mest, en sån som lämnar dig för att du byter stil,ändrar utseende, en sån som lämnar dig för att du börjar umgås med någon dom inte tycker om, en sån som berättar dina hemligheter för andra för att ni börjar bråka,kallar inte jag vän.

vänner är såna som du alltid har vid din sida. vänner är såna som du kan berätta allt för och det stannar mellan bara er. vänner är sånna som gör allt för att du ska må bra. och hjälper dig när du behöver det. vänner är sånna som stannar hos dig, hur du än ser ut. vänner är sånna som låter dig umgås med vem du vill, utan att den blir arg. vänner är sånna som håller hemligheterna för sig själv, oavsett vad.vänner är sånna som alltid bryr sig,alltid ställer upp för att hjälpa dig. vänner är sånna som du alltid kan lita på. alla behöver en vän.


Kommentarer
Postat av: sarah

håller med dig fullt ut! du får förändra dig hur mycket du vill, umgås med vem du vill & se ut hur du vill. du är fortfarande amanda, min amanda. det kommer du alltid vara och jag lämnar dig inte för något i världen<3

2009-08-17 @ 12:31:57
URL: http://datastol.blogg.se/
Postat av: kolla min blogg! :)

sommaren 07.. herregud va kul vi tre har haft tillsammans! vi kan bli osams men de slutar ju alltid med att vi bara skrattar åt hur löjligt det låter! vi har hållt ihop i alla väder och trots att vi har många andra vänner är vi tre något eget. humorn, tårarna & allt sjukt vi gjort tillsammans. minnen för livet!

2009-08-17 @ 12:34:14
URL: http://datastol.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0