godkväll mina kära vänner

har precis ätit, sitter vid köksbordet och är väldans avundsjuk på petras nya dator som är stentuff! nu är denna ruttna saken min, hihi. om det finns garanti kvar så ska vi byta tangentbordet, men antagligen blir det inte så. och jag känner inte för att lägga ner en miljon kronor på det. [okej, lite överdriv men är man en fattig tonåring som jag, så känns det som att det är så mycket pengar för mig, haha!]
har pratat med sarah också, vi har bestämt oss för att vi ska förändra vårat utseende under jullovet, håret och så. jag ska kanske klippa lugg [oj, vet inte om jag vågar riktigt :o] och så ska sarah göra sånt också. göttans som bara den *tummen upp!*
om 40 minuter blir det Idol! någon som vet vad det är för tema ikväll?nae, inte jag heller. haha.
uppdatering sen under idol tittandet, heeejs!

Kommentarer
Postat av: petriii

Min dator e den coolaste du någonsin sett :K plus att jag ska klippa håret på´rej :D

2009-11-15 @ 21:23:06

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0