godmorgon på ett ungefär

Vaknade nyss, sovit en stund i soffan. ligger fortfarande kvar här som en jävla deg.. skolan idag var kul på vissa ställen. men vi är fortfarande så få i min klass. idag var vi nio sjuka och elva i skolan. tvärtom igår :o kanske redan sagt det, men iallafall; influensa klassen..
råkade ta sönder min kära telefon idag.. ser ingenting på displayen. blev lite arg, kastade den i kakelgolvet. och oj,det var den telefonen det (y' så får ha en rutten gammal nokia nu, haha!
 min samsung
nokiajäveln jag har nu.
får ha min samsung som en mp3 nu då. går lyssna på musik utan simkort, tur det! utan musik klarar jag mig inte.
bjuder på bild från imorse:

heh.. puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du i munnen?:O

vet din julklapp nu; NIVEA ANTI RYNK KRÄM!!!!

haha bara sköja

2009-11-11 @ 18:42:09
URL: http://sarahahlberg.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0