så kallade kill/tjej sporter

alltså jag tycker att det är så himla töntigt när killar säger att rida är bögigt. om man nämner en kille som rider så är det alltid en eller fem stycken som drar kommentarer som "är han bög eller?"  eller också kan dom säga "men jävla bög!" eller också "faaaan va bögigt! åå va bögigt!!"  herregud, hur gamla är ni, 3 år? det finns inga tjej och kill sporter. det finns tjej/kill kläder, det finns grejer som är lite tjej/kill grejer, som smink,målade naglar, bära tights och strumpbyxor, och sånt är lixom tjej grejer. men alltså sporter, det är ingen skillnad där! ridning är för båda, fotboll är för båda, innebandy/bandy är för båda, volleyboll,golf,handboll, och alla sporter är för både tjejer&killar. det finns inget värre än killar som dömmer killar som rider för bög enligt mig! jag tycker det är så himla fjantigt! väx upp! ska ni inte börja kalla tjejer som spelar fotboll för lebb då också eller? tänk efter,det är samma sak! vissa folk tycker lixom att nee, tjejer ska inte spela fotboll,det är en kill grej,en killsport! och jag tror att det finns flera killar som faktiskt vill rida, fast dom vågar inte göra det för dom vill inte bli kallade för bög. alltså jag blir så trött på det! låt alla killar, låt alla tjejer hålla på med vad dom vill! låt dom spela vilka förbannade sporter dom vill!! och ni alla som läser det här som tycker att det är bögigt att rida om man är kille, det är er alla jag menar! det är till er jag skriver! tänk till lite, väx upp!!
jag tycker det är jobbigt att snacka med såna personer! så töntigt. det är inte killar som rider som är töntiga. det är ni som säger att dom är töntiga som är töntiga.
ååå! förlåt att jag blev så arg. men jag måste få ut det. jag måste skriva det någonstans. det är så förbannat äckligt töntigt att säga så!
tack för mig.

Kommentarer
Postat av: jennifer

håller med!

2009-10-25 @ 19:54:47
URL: http://jennifermatei.blogg.se/
Postat av: Victoooor : > <3

Håller med, men du, jag red inte på våran dag, men de va inte för att jag skulle bli kallad bög, utan asså, jag vågade itne, jag fick gåshud när jag klappade hästen, därför red itne jag, men jag håller faktiskt med dig! (Y) <3

2009-10-26 @ 09:20:47
Postat av: jonrte

haha du riktar det mot killar ju;)

2009-10-26 @ 17:26:54
Postat av: helga

håller me helt.

älskar din blogg:)<3

2009-10-27 @ 10:56:08
URL: http://h3lg111s.wblogg.se
Postat av: victor hellström

så jävla rätt :D

jag red då inte för jag tyckte det var lite läskigt MEN jag står för det XD

2009-11-22 @ 19:15:03

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0