jag håller livet kärt

har ingenting att göra. vårdcentralen idag, fått en infektion. ska äta tabletter tre gånger om dagen i tio dagar..
ska tillbaka dit på torsdag. kommer få gå i mjukisbyxor hela veckan också.. myyysigt!! :(
och senare idag har jag utvecklingssamtal också. mysigt.
jag mår lite illa faktiskt..  men det är väl bara tillfälligt. jag vill ha cola också, är himla sugen på det. och jag känner att jag inte vill sova inatt, jag vill inte gå och lägga mig. och en annan äcklig sak är att jag inte får duscha idag. för dom lindade ju in mina sår och då sa dom att jag skulle hoppa över att duscha idag för det håller inte mot det, men imorn kan jag göra det för då kan jag sätta om det.
håller på att rensa mina bilder, gud va mycket skitbilder jag har tagit som jag har onödigtvist sparat. haha.
ne nu är jag för uttråkad för att sitta kvar här. hörs kanske senare, pusshej!

Kommentarer
Postat av: dennis<3

stackan:´(<3

2010-04-19 @ 15:05:36
Postat av: Victooor :)

Suuurt ;/ <3

2010-04-19 @ 20:10:25
Postat av: ludde

usch! stackas amanda! "/ hoppas du blir bättre :D



FINS BILDER PÅ COLAN! å ISEN! :)

2010-04-19 @ 22:07:49
URL: http://canonphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför måste du gå i mjukisbyxor? :O

2010-04-20 @ 22:53:02

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0