15:04;

va ett tag sen! okej ne egentligen var det faktiskt i förrgår jag senast bloggade. men iallafall!
fredag: först skola, o jag mådde inte så bra sista timmarna, huvudvärk o förkyld som attan är jag också! fredagens schema i skolan är inte heller så jäkla faktiskt om jag ska vara helt ärlig.. men jag står ut än så länge! efter skolan åkte jag o mamma in till a6 o där mötte vi anton! tog fula foton som jag ska ha på idkort, köpte skor o mat.. haha. sen åkte vi hem o anton hängde också med hem, o sen var vi här hela kvällen o natten, han sov här. myspys♥
lördag: världens segaste dag. vi kollade på tv o film o gick runt i pyjamas hela dagen. fast vi var ute i regnet lite också o spelade ett tråkigt spel o blablabla. o sen åkte han hem någonstans efter nio. tack för dagarna älskling,du är bäst♥
söndag: idag med andra ord. huvudet dunkar som aldrig förr o näsan är full med snor :( ska egentligen städa nu, men fastnade här lite. ska bara sega mig genom denna dagen i hopp om att huvudvärken försvinner.
sett sista delen av twilight idag också. dom filmerna är så fina allihop! nu ska jag städa. heeejdå.

anton i mina vackra tofflor o mjukisbyxor!


Kommentarer
Postat av: Antoon

tack själv hjärtat, verkligen mysigt, PUSS<3

2010-08-31 @ 07:25:20

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0