21:08;

okej. nu är det väl så då. som alla andra säger; "nu börjar allvaret igen" ja det är väl faktiskt så. o som vanligt efter varje sommarlov så blir jag så nervös. även att jag bara ska börja åttan, fortfarande samma människor. men så mycket hinner förändras över en hel sommar. både på allas ut-& insidor. det är det som är så spännande lixom. o även att jag kan bli så förbannad när det är så mycket ljud i uppehållsrummet o så trångt o allt de där så är de ändå lite mysigt o lite trygghet med alla dessa människor att ha runt sig hela dagarna. detta borde ni memorera mina vänner, för det tar inte så lång tid innan jag helt totalt vänder på dessa åsikter o vägrar att ta mig upp ur sängen på månarna. jag själv ska komma ihåg väl att jag tyckt detta.
tyvärr var sommaren detta året långt ifrån som jag o några av mina vänner hade planerat. men nedå jag sörjer väl inte det så mycket egentligen. det kommer fler somrar, o fler årstider överhuvudtaget. o såklart lär man sig alltid något, eller hur? denna sommaren har jag väl i stort sätt lärt mig att jag egentligen klarar mig bättre ensam. o jag är faktiskt så jävla säker på att jag skulle göra det - om jag bara ville, men jag vill inte. för vem vill egentligen vara ensam..
som vanligt har humör o allt annat gått upp o ner. men när gör det inte det i en knepig tonårstjejs vardag? men de har väl vart en helt okej sommar ändå. nu är det vinter som jag väntar på. kyla,mörker,jul,allt det där mysiga. vill inte ha detta mellanvädret, kallt o regnigt, vill bara ha snö o riktig vinter nu, tjocka kläder o det där. hoppas verkligen att denna vintern blir så mycket bättre än förra. förra vintern var lite sådär deppig, eller ganska mycket deppig, o det vill jag inte att det ska bli denna gången. men samma människor är inte längre inblandade så det är väl nästan omöjligt. okej. det var väl bara det.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: hannah

i now ! visst e det coolt vi e ju typ nästan tvillingar nu ;O

2010-08-18 @ 21:17:23
URL: http://hackie.blogg.se/
Postat av: Nadine

Sv; ja visst är den! ush, men lite bra är den ändå ^^

2010-08-19 @ 01:12:43
URL: http://bulloman.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0