Snart är vi där, farväl nu alla stunder.Nu möts vi här, Här på årets sista dag

i förrgår, då jag senast skrev. orkade jag verkligen ingenting, så jag gjorde ingenting heller. var mest bara äcklig i min pyjamas hela dagen.
igår åkte iallafall jag o Anton in på mellandags rean. fick med mig en kjol o ett linne hem samt lite hårfärg o sånt.
när jag kom hem, halv nio, så åt jag o sen kollade jag lite på twilight - New moon, för den var på tv.fin film.
idag är det dagen innan nyårsafton. kan inte fatta att året snart är slut. men hoppas iallafall att nyårsafton blir bra.
har väldigt konstigt ont i min axel, eller inne i axeln. har nog sovit konstigt, som vanligt då. hehe.. ): ska färga mitt hår idag, eller inte hela, utväxten. den vackra ska försvinna. hehe ne den är inte vacker, så himla ful.
annars har jag inget planerat idag. bara vara glad kanske. hejdå :)

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0