blandade åsikter om detta snöväder

ja.. börjar bli lite trött på det faktiskt. det har vart här för länge o det har vart för långt. tillomed vättern frös ju för någon vecka sen :o känns som det aldrig kommer bli vår! jo jag vet, det är bara mitten av januari, men det känns som snön har vart här i tre månader.. kanske den har också? i vilket fall så känns det som för förlänge!
aja, jag kom hem klockan fem från min lilla promenad + hämtning av mina böcker hos sarah! så.. en fråga jag ställer mig just nu är varför jag inte har öppnat böckerna än? borde ha gjort det redan direkt efter duschen, men nehe. så blev det inte. får väl bli nu istället! haha, pusshej

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0