gammal o dålig bild så klaga inte på den!!!


sista dagen i januari nu då.allt har gått så fort.har verkligen inte gillat denna månaden.. de mesta har vart rätt pissigt faktiskt. kan erkänna att det har vart hyffsat många tårar denna månaden, samtidigt som det på något konstigt sätt har vart mycket glädje också. humöret har ändrats snabbt hela månaden, alla dagar har vart lika spännande o händelserika. o jag har aldrig riktigt vetat vad som väntar under dagen när jag kliver upp ur sängen på morgonen, har vart lika nervös för alla dagar, okej, vissa dagar har jag vart mer nervös o vissa mindre,vissa dagar har vart bättre än andra, o vissa sämre än andra. aa nee, finns bara vissa saker i olika kategorier som jag ens tycker är värda att minnas, andra grejer kan ju bara försvinna o aldrig mer återkomma.
så känner jag för januari 2010, o denna månaden i ett ord är väl ändå...dramatisk

Kommentarer
Postat av: victor H

Taha ..... vilken ful bild :D

har väll inget annat o säga antar jag :P

2010-02-01 @ 20:46:23

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0