ICE COLD! DURRU DODORRUDODODURRO

hemskt väder även idag, snöat som as, så det ligger flera lager med snö på marken :(
vart med dennis idag, mysig pojke!♥
tittar på hockey, o har precis proppat i mig massa popcorn, haha.. 
ska lämna tillbaka min telefon, vet inte om jag får tillbaka pengar o allt, för dom bestämmer ju sånt, dom har tre chanser att försöka laga den, har bara lämnat in den en annan gång. fick ju en ny likadan då faktiskt, samma problem på denna har jag nu upptäckt, bluetooth går inte att få av. visst, jag bryr mig väl inte. men så ska de ju inte va. får se hur det blir, hehe!
puss


Kommentarer
Postat av: dennis<3

aaw honey, du är myisg (: <3

2010-01-28 @ 21:37:04

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0