kom igen då, med allt du har o, lappa ihop mig - bäst du kan

godmorgon, sitter o äter frukost! det värsta som finns är att äta på morgonen. jag kan verkligen inte det, har inte ätit frukost på 3 dagar, för de går inte. + att det är något konstigt med mig, eller så kanske det är för alla, jag vet inte. men när jag äter på morgonen, vi säger att jag äter två mackor. så fattar inte magen att jag har ätit, så 3 minuter senare är jag illamående hungrig.. så himla störande
har lyckats vända tillbaka dygnet lite iallafall, iallafall när det gäller att gå upp tidigare, men kan inte somna innan 1 på kvällen/natten. får se hur trött jag är på fredag, då allvaret börjar igen. den så kallade skolan. antagligen lär jag väl vara helt dunderdöd, men får ju försöka hindra det.
antar att min morgon rullar på med en dusch, det hade ju vart rätt skönt. så ja, nu drar jag mig ner till duschen. älskar att lyssna på musik samtidigt som jag duschar, gärna ska det vara släckt i rummet också, o tända ljus. det är så jag duschar nu för tiden, tack vare hanna, haha :) börjar bli trött på ordet dusch/duschar hahah
får se om jag har  någon bild jag skulle kunna lägga in. bildlösa inlägg är ju det tråkigaste, allvarligt..
ska försöka koppla in camen till denna datorn, det hade ju vart nått! måste dock installera manycam då också, för i våran familj kan vi ibland vara rätt bra på att slarva bort saker, o just det har vi gjort! vi har slarvat bort skivan som programmet (som man tar kort med camen med) är på, he he bra!

 

Kommentarer
Postat av: jossan

de e svårt att äta på morgonen eftersom man mår så illa då, det e sjukt irriterande. :)<3

2010-01-11 @ 08:41:32
URL: http://radiobilar.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0