hann inte uppdatera förut!

faktiskt har jag vart så duktig att jag följde med min mamma o pappa ut o gick idag. gick i värsta mördar backen, men sen va det kul för de va isbacke! kom hem, duschade, fixade mig o sen kom våra grannar in till oss. o mysiga syster hanna o johhanna kom också hem! vi åt, pratade,kollade på hockey o melodifestivalen o va himla roliga :)
tycker faktiskt att anna va en värdig vinnare, hon är otroligt duktig. fattar inte hur ni som tycker att salem töntmupp fakir skulle vinna tänker!? darin o anna va lätt bäst(L)

PUUUUUSSS O GODNATT.
SKA KOLLA KLART PÅ BECK NU O SEN SKA JAG GÅ O SOVA

Kommentarer
Postat av: DEnnis<3

haha älskling, darin suger.......skit:P(L)

2010-03-13 @ 23:21:48
Postat av: helga

darin skulle vunnit:D

2010-03-13 @ 23:35:08

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0