dennis säger att jag är en ahlgrens bil... c:

okej, jag vet att jag måste börja blogga bättre och oftare, ska försöka med det. idag iallafall hade vi som sagt engelska och svenska prov. det gick väl okej på båda. men blandade ihop massa saker på svenska provet.
efter skolan stannade jag kvar och väntade på lisa och dennis, vi mötte lisas kille david och så va vi i gympahallen. sen tog dom 16.15 bussen hem och dennis och jag gick hem till mig. men jag dissade han en stund och gick ut o gick i typ en kvart bara med min mamma som har fått kristallsjukan :( mammi♥
dennis lämnade mig typ tio över sex.. ej okej :(♥

lasse lindh har underbaraste musiken i världen. måste bara säga det!
snön börjar ju försvinna iallafall :D

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0