21:23; 'wonderwall'


lagt in fler bilder i inlägget under nu!
måndag igen då ja. gympan idag var liiiite roligare, för vi hade första lektionen utomhus, spelade brännboll o dom mobbade mig för att jag suger. haaaaaaha :)
efter skolan åkte jag o mamma till vårdcentralen först, för det har blivit värre, fick veta att salvan dom gav mig inte ger någon effekt alls.. så fick nya tabletter. sen åkte vi förbi min moster, fick present. 400kr på bikbok!:)
sen hämtade vi dennis vid skolan så följde han med hem o så har jag vart med han hela dagen♥
nu sitter jag o försöker lära mig början av en låt, oasis - wonderwall på gitarren då, det går väl..sådär, framåt. haha:)
jaja, pussohej

Kommentarer
Postat av: denn<3

jaaa:)<3

2010-05-03 @ 21:51:06
Postat av: victor H

victor kan wonderwall (A)

2010-05-04 @ 21:01:59

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0