blogg från mobilen, hatar det. sega telefon!

tänkte bara informera om att de blir dålig bloggning denna veckan. mycket i skolan för tillfället, så ska plugga röven av mig imorn, vilket jag gjort nu ikväll också. men vad gör man inte för lite betyg.
idag har jag: svettats fan på gympan, haft en dålig so lektion, lyssnat på claes när han pratar gymnasium, skrattat åt miner man gör när man smjnkar sig o åt hur sarah höjer ena ögonbrynet, ätit som fan på burger king med pappa o anton , bestämt en cykel till min födelsedag, sörjt att anton ska åka, pluggat, slöat i soffan, druckit avslagen cola, ätit smoothie, borstat tänderna, o nu ligger jag i min sköna varma säng o ska sova nu. godnatt

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0